Bilgebykl 1maviyol 5 gun kala canim, persembe adet olacaktim bir onceki cumartesi gunu pozitif cikmisti silik bi cizgi ile
Bilgebykl 1maviyol erken gebelik ile cikti, internetten aldigim ucuz da biseydi ustelik. Days comfort markasi
Bilgebykl Meerryy erken gebelik ile cikti, internetten aldigim ucuz da biseydi ustelik. Days comfort markasi
Meerryy Bilgebykl benim de 5 gün var. Normal gebelik testi yaptım bugün negatif çıktı biraz moralim bozuldu açıkcası. Olsa silik de olsa çıkar mıydı ki acaba yoksa beklemek mi gerek illa. Geç döllenme fln da olmaz yumurtlamam 13.gün oldu çünkü ovülasyon yaptım gördüm
1maviyol Bilgebykl saol tatlım 😚benim de 8 gün gözüküyo inşallah vardır 🙏bekliyorum bi kaç gün sonra yapıcam
Bilgebykl Meerryy hic moralini bozma, erken testlerden yapman lazim bence ondan cikmamistir. Ama en kotu onumuzdeki ay var 💕 dogru zamanda sen de kavusucaksin bebisine, rahat ol ☺️
Papatya24 Meerryy Ben de çok fazla belirti hissediyorum sık idrara çıkma karnımdan aşağı doğru batma vs. sabredemedim normal testten yaptım 6 gün kala benim de silik bile çıkmadı yine de içimde bi umut🙁
Meerryy Bilgebykl canım benim ya çok teşekkür ederim ne güzel yazmışsın inşallah sağlıkla hayırlısı ile rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️
cnnvzdn cnnvzdn kan sonucum 8.66 cıktı ne demek oluyor belki bilirsin bi bakarmısın [url=https://hizliresim.com/ilMEup][img]https://i.hizliresim.com/ilMEup.jpg[/img][/url]
Tugce1803 cnnvzdn 5 ve üzeri hamilelik demek. Değer düşük şu an 2 gün sonra aynı saatte aynı yerde tekrar kan verin 2 kat artış varsa hayırlı olsun🌺
Bilgebykl cnnvzdn 3-4 haftalikta 9-130 arasinda cikmaso gerekiyormus sizinki 8,66. Bence hamilesiniz demek