Merhaba hanımlar, tatlı oğlum doğalı 24 gün oldu. sezeryanla dünyaya geldi. Hamilelikte karnım çok çatladı. yağlar nemlendiriciler vs kullandım fakat yine de engel olamadım. Çok kuru bir cildim var. Şu an göbeğim hala biraz sarkık ve şiş gibi. hamilelik çizgisi aynı duruyor. Kendim beyaz tenliyim normalde ama karnımın rengi kahverengi kaldı. Baktıkça moralim bozuluyor. Çatlaklar belki geçmeyecek ama hamilelik çizgisi geçecek mi, en azından normal ten rengime dönecek mi karnım bir daha merak ediyorum…