Anka0 aksine çok sakin ben koronadan önce gittiğimdede çok kalabalık değildi sakin geçen haftada gittim şimdi koronadan dolayı çok sıkı önlem almışlardı daha da sakin hasta dışında kimseyi koridorada almıyolar girişte bekleyin diyolar düşünürseniz tavsiye ederimben normalde merkez binasına gidiyodum bu sefer ek binadaydı doktorum beştepe de oraya gittim zaten doğum da beştepedekinde yapılıyomuş