yonca90 Zhre bende burda bekleyeyim, heyecandan bayılmazsam bizimde yarın epidural sezeryan olacak. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Hll3840mhmt Zhre baş ağrısına kafeinli şeyler iyi geliyormuş bol bol nescafe felan için benim teyzem öyle yapmıştı
Zhre yonca90 bende çok heyecanlıyım canım yarın sabah 9 da benim 7de hastanede olacağız hayırlısıyla sağlıkla kucagımıza alalım insallah çok heyecanlıyım
Fatmafth Cemilef bende 1 hafta oldu sezeryan olalı doğumdan çıktıktan 3 saat sonra sadece sıvı şeyler tüketimine izin veriyorlar.
Fatmafth Zhre bende 1 hafta oldu sezeryan olalı baş agrısı o kadar çok yaşadım ki başımı sağ sola oynatamıyordum 3 gün hiç geçmeyen ağrı yaşadım ve bana nescafe iç dedikleri halde içmedim. sana tavsiyem bol bol nescafe içmen 👍