Esmaaa26 Kızlar bugün doktora gittik 32 hafta 3 günlüğüz doktor 33 haftada bebek dedi ve 41 cm 2160 gr kilosu var dedi internete baktım kilo olarak 1700-2000 civarı diyor fazla mı acaba suyumda fazla ondan korktum biraz çok mu önde gidiyor acaba 🤕
Kdzeregli Esmaaa26 çok normal kilosu benim ki 31+2yken 1900dü şu an 33 haftalığım 2200 bile olmuştur belki çok normal kilosu 😌
Tugbacolak Esmaaa26 internettekıler bıraz daha az dıyor sankı canım bende bakıyorum oraya gore hep 2-3 hafta onde dıyor ama doktorum sadece bı hafta kadar ılerde dıyor ki haftası haftasına tutmuyor cocugun bı anda hıc kılo almayabılıyor doktorunu dınle sadece sen
Tugcetekin41 Esmaaa26 bence gayret Güzel korkmana gerek yok bizimde 33.haftaya girdiğimiz de 2 kilo 91 gramdı gayet iyi o dengeler doğana kadar 🥰
_aysenur Esmaaa26 Canım normal bence ben 30 haftalıkken gittim 32+3 gözüküyor gelişimi demişti bende herhangi bir sorun olur mu dedim hayır nasıl senle yaşıtın aynı boy kiloda değilsiniz bebeklerde öyle demişti