fosforlukalem Bugün Almila Mobilyaya gittik bebek odası bakmaya. Ürünler hoşumuza gitti ama yine de burdan sormak istedim. Daha önce bebek yada genç odası alan var mı? Memnun kaldınız mı? Sorun yaşadınız mı? Filan filan filan. Yorumlarınız benim için değerli 😊🙏🏼
dshn Ben yeni aldım kurulumunu yaptılar odasını yerleştirdik bebegimin ama tam anlamıyla henüz kullanmadık kurulumda teslimatta bir sıkıntı olmadı