35+3 haftalık hamileyim ödem var ayaklarımda ve bacaklarımda çok ağırlaştım geceleri uyuyamıyorum hep böyle dalıyorum uyanıyorum uykuyla uyanıklık arasındayım çok fazla ayakta duramıyorum yemek yaparken bile zorlanıyorum napcam ben ya 38 haftalık falan doğurmak için öneriniz varmı doğumu kolaylaştırmak ve çabuklaştırmak için ?