Aygul01 Gmzekrsu kisiden kişiye değişir. Genelikte doğuma kadar devam ediyor. Benimde oyle 27 haftalığım yaniyooo..:)
Unsalin_Annesi Gmzekrsu o kişiden kişiye göre değişiyor canım ben 23+2 haftalık hamileyim mide yanmam yok şükür şuan ne zamana olur bilemem artık
Zeynepslv Gmzekrsu doğuma kadar sürüyomuş malesef bende de var ama şükür ilk zamanlar gibi değil soğuk süt içiyorum birde gaviskon şurup ama dikkat ederseniz yağlı hamur işi kızartma acı bunları yiyince daha fazla oluyo
melikekayi 35+3 teyim hiç geçecek gibi durmuyor , bende onu sorup duruyorum. Doğumdan sonra geçiyor diyorlar 😁 rennie şurubu yakında kafama dayayarak içmeye başlicam 😄
Gmzekrsu melikekayi 😀😀 insan hamilelikte ne yapacağını sasiriyo valla ilk oğlumda hiç böyle olmamıştı sadece iki hafta kadar oldu geçti ama bunda 3 aydır çekiyorum
Gmzekrsu Unsalin_Annesi 🤲🏻 inşallah hiç olmadan gebelik sürecini atlatirsin geceleri uyuyamiyorum o kadar kötü benim
Unsalin_Annesi Gmzekrsu inşallah olmaz canım demir ilacı kullanmıştım vegaferon 3 4 gün mide yanmasından öldüm ağzıma acı su geliyordu bişey yiyesim olmuyordu çok kötü bir duyguymuş yaşadım yani sonra bıraktım şuruba geçtim şükür iyiyim şimdi olmuyor inşallah bütün hamile anneler hafif atlatır kolay değil gerçekten halsizlik yapıyor insanda
Gmzekrsu Bsrlmnemr evveeettt 🙈 allah hepimizi sağ salim bi avazda kurtarsın inşallah hafif ağrılarım var 2 gündür perşembe kontrol bakalim nasip
Ans123 38+2 deyim 25. Haftadan beri yaniyor. 🤮Özellikle hamur isi ,beyaz ekmek,cikolata,hazir yiyecekler tüketirsem mahvediyor. Tek iyi yani son aylarda bunlari yiyemedigim icin kiloda almiyorum🙂Soguk süt, sari leblebi ve gaviskol surup iyi geliyor.
Gmzekrsu Ans123 bende taze yogurt yedigimde iyi geliyodu rahatlatiyodu artik oda fayda etmiyo sabaha kadar uykusuz kalacak sekilde yaniyo gecmiyo