Lara44 10 ay önce Doğum yaptım, şimdi 5 haftalık hamileyim. Doğum ile ilgili sorularınız varsa veya gebelik ile alakalı seve seve yardım ederim kızlar…. 🙏🏻🙏🏻
Mirosunannesiyim Lara44 doğum belirtileri neler canm, 30+3 üm yarım saat önce adet sancısı gibi ağırlar çekiyorum
Lara44 ilkbahar vallahi korka korka oldum doktorum hazır mısın dedi benimle konuştu 10 dakika geçmedi oğlumu gördüm …😍 dedim ki ben böyle 10 tane doğururum sonra uyuşmalar geçti ağları başladı Çektim 1 saat yürümem de zor oldu ama emin olun 1 hafta sonra yanımda kimse yoktu evde iş yapıyordumm🤷🏻♀️
Lara44 Simgesydn iğneyi vurdular belimden hiç birşey hissetmedim bile sonra uyuştu. Doktorum geldi sohbet muhabbet bi baktım oğlum 😍 dedim ben hep doğururum böyle. Tabiki zorluk oluyor ama aman aman değil acı eşiği ile alakalı ama İnan’ın gerçekten PRENSES DOĞUM 👸🏼👑 temmuzda Doğum yaptım Allah nasip ederse Aralık’ta yine doğuracağım ve diyorum ki yine aynı şekilde olacak ve bu sefer daha bilinçliyim
Lara44 Mirosunannesiyim çok normal kuzum ben kaç defa öyle hastaneye gittim de yalancı sancıymış. Ben 39 haftamda epidural sezeryan oldum
Lara44 Mirosunannesiyim bende de 30 küsürden sonra başlamıştı ama 35 ye falan rahatsız ediyordu artık. Kendimizi çok dinlemememiz gerekli sanırım bu kadar ama ne mümkün 😔 🤷🏻♀️