Merhaba hanımlar ,
33 haftalık hamileyim normal de ailemin yanında İstanbul da doğum yapacaktım ama malum virüs şartları dolayısıyla Erzurum da kayınvalidemlerin yanında doğum yapmaya karar verdim . Fakat Erzurum da kadın doğum doktoru olarak öneri de bulunacak arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var . İnternetten küçük bi Araştırma yaptım Nenehatun da doç dr Ayşenur hanım iyi denmiş bir de Buhara hastanesinde Doç dr Zeynep kamalak denmiş . Hastası olan var ise deneyimlerinizi ve fikirlerinizi rica ediyorum hanımlar 💐