Zsnbr Deletedmom316 İnan hc belirtim olmadı canm adet olacakmışım gibi sancım oldu ara ara bide bazen yemek yada sahur snrası bulantım. En büyük belirti sık tuvaletti suan da hala bsy hissetmiyorum pek erken diyorlar zaten.
Deletedmom316 MelikeznarRabbim nasip etsin bana ve isteyen herkese canim adetime daha 6 gun var ovulasyon yaptim saat 3 arası böyle cikti [url=https://hizliresim.com/igkwsN][img]https://i.hizliresim.com/igkwsN.jpg[/img][/url] koyulaşmayami başliyor gibi 3 gun sonra tekrar yapicam
Zsnbr Gizemnaz_ üzme kendini hc ümidini kaybetme olcak yani Allah’ın izniyle sn yarın adet gününse öbür gün bi test yap bn olcak gibi hissediyorum