Lara44 Zsnbr kuzum neden güleyim ben 1 hafta vardı reglime öğrendim 😂😂 asıl sen bana gülme 🙈🙈 hayırlı olsun canım 💞
ozgeecan9 Zsnbr öncelikle hayırlı olsun allah sağlıkla kucagna almayı nasip etsin🤲🏼❤️yumurtlamadan kaç gün sonra yapmış oldun testi??
Zsnbr ozgeecan9 14. Gün yaptm canım bn zaten bu ay sadece yumurtlama gününü değerlendirdim bide yumurtlamadan iki gün öncesini ovulasyon falan yapmadm adet takvimi var ona bakıp değerlendirdim
Zsnbr Beyzatuncer ya gecen defa da gittim 3 haftalık dedi kan aldı iki gün snra gel dedi gittim snra 1 hafta snra gel keseye bakalm dedi sonrasında zaten 10. Haftaya kadar haftada 2 gün çağırıyordu kalp atışı icin bi türlü duyamadık. O yzdn çok gitmek istemiyorm
Cupkek Gizemnaz_ seni biliyorum ben canım soğan kürü falan denemiştin ☺️ Benimde 11gün kaldı inşallah hamileyizdir ben bu ay klomen kullandım 🤲🏻🤲🏻
Zsnbr Cupkek valla canm ben ne soğan ne başka bsy hcbsy kullanmadım sopan suyundan nefret ederim zaten klomen falan da kullanmadm gecen ay ki gibi illa olsn diye tutturmadım 2 defa tek ilişkiye girdim düşün kafa rahatlığı Önemliymiş gerçekten
Zsnbr Gizemnaz_ naptın canm test yaptın mı aklmdasın. Ben testi yeniledim https://imgyukle.com/i/r5Qlmy https://imgyukle.com/i/r5Qt4M yarım olmazsa gidip kan vercem
Zsnbr Psikolog-anne https://imgyukle.com/i/r5Qlmy https://imgyukle.com/i/r5Qt4M yeniden test yaptm yarında diyorm gidip kan verm
Gizemnaz_ Zsnbr yok cnm yapmadim yeni test hayirli olsun sen hamilesin senin adin cok mutlu oldumm dilkat kendine banada dua edermisin🙏