Cns_33 bende pko var o yüzden adetim çok düzensiz olurdu ben yine geçtikten bir hafta sonra test yaptım negatif çıktı 2 hafta sonra artık adet söktürücü kullanıp tedavi olayım çocuk için diye doktora gittim 10 ay olmuştu evleneli ultrason da baktı rahimde kalınlaşma var ya hamilesin ya adet olucan dedi kan verdim 67 çıktı çok sevindim 2 gün sonra 35e düştü kimyasal gebelik dedi ben üzüldüm ağladım doktorda daha çok gençsin niye ağlıyorsun kadınların yüzde 70i yaşıyor bunu ama adetim gecikti sanıyorlar dedi sende şans eseri gelmeseydin bir kaç güne adet olucaktın anlamıycaktın bile dedi. Öyle de oldu sonra normal adet oldum.