Sinemin sizinki biraz abartmış doğuma çağırsaydı direk, her ne kadar sıkıntı olmasa bile son haftalar düzenli çağırıyolar suya bakmak için en basiti. 23.haftada detaylıya gitmiştim cumartesi yine çağırdı şeker yüklemesi için 27. haftada olmuş olcam. 28de bidaha çağırcak kan uyuşmazlığı için. Genelde 3-4 hafta arayla veriyo ama 36ya kadar kontrole çağırmamak saçma geldi bana