grmz31 Arkadaşlar merhaba bu ilacı gece kullanmaya başladım ve mide bulantımı kesti biraz kaldı gibi ama öyle uyusugum ki baygın gibi bugün hep uyudum normalde gündüz hiç uyumam normal mi kullanan var mı
Adv grmz31 bende kullandım çok etkili yoksa yemek yiyemedim doktora sordum uyku ondan değil hormonlardamin oluo dedi
Belislina grmz31 bulantıları kesiyor uyku yapıyor alışırsın ama o bulantılar olacağına 😒 ben 2 Li içiyordum 5 ay çektim
Zeyzeyka grmz31 canım 5.aya girdim hala kullanıyorum yoksa ayakta duramam, ilk başlarda normal sonra geçiyor, kaç haftalıksın zaten ilk haftalarda istesende istemesende uyuşukluk uyku halsizlik oluyor
Deletedmom269 Bende de aşırı uyku yaptı yerimden kalkamıyordum, yemek yiyemiyordum halsizlikten bırakmak zorunda kaldım bulantıyı cekmeye razıyım diyip bıraktım :)
Utayturku Evet yan etkisi uyku genelde ama geçiyor benim 3 gün sürdü uyku hali sonra normale döndüm ☺️
grmz31 bende anlamadım normalde hayatta bu kadar uyumam çünkü güzel güzel uyutsa sorun yok mayıstırıyor 😁
Kayraesra Bende kullanıyorum 1 haftadan fazladır aynı durum bendede var inanılmaz bi halsizlik uyku hali yerimden kalkamıyorum 😪
grmz31 Ben çok kötü durumdaydım doktor gece yatmadan iç dedi de ben dayanamadım mide bulantım gündüz devam edince gündüz gece şeklinde almaya karar verdim ama o mide bulantısını cekmektense bunu içer tüm gün uyurum evde kimse yok nasıl olsa