Bugün doktora gittim geçen hafta 3030 olan beta hcğ sonucum bugün 1536 olmuş.doktor düşük dedi.1 hafta sonra kontrole gel dedi.herhangi birşey yapmadı değer düşene kadar betahcğ değerine bakacaz dedi.çok üzgünüm bu durumla karşılaşan varmı bir mucize olur mu.eve geldiğimden beri kanama takibi yapıyorum herhangi lekelenme yok ama kaşıklarımda ara ara ağrı olurdu.düşürdügümü kanama ile mi anlarım.tekrar yükselme ihtimali olur mu😣😔