Hacerozdemir Caglates sezeryan için kilosu da yeterli benimde bu perşembe sezeryan 38+0 da doğum yapicam
Ans123 38+2 bugün kontrolüm 3100gr olmus ara ara cok hafif kasilma oluyor. Onun dışında nts ye girdim hic bir sanci belirtisi yok. Beklemedeyim😮
Pelobero Bizde 38 +2 yiz bugün doktordaydım 3200 olmş net de sancı çikmadı malesefff😔beklicez artık 11 Mayıs’a kadar
Yamansibel Kızlar benimki 38+1 3800grm🙄Normalde olabilir sezeryanda dedi.Haftaya duruma göre karar verecekmiş. Normalmiş şuan.