Bsradogn merhaba! bunu bende çok düşündüm. Sizin gibi bir oda yapmak istedim hatta. Çevremde tecrübeli annelere sordum. Zaten ilk 6 ay veya 1 sene bana yakın olacak. Odasını uzun süre kullanmayacak yani. Çevremde oda ve beşik kullanan çocuk duymadım. Tecrübeler bunu gösteriyor. Ve kullanan kullanmayan herkes de park yatak önerdi. Benim de ikinci seçeneğimdi zaten ve oda yapmamaya karar verdim. Bu yüzden küçük bir dolap ve şifonyer takımı aldım ve bir de park yatak. Hepsini de odama koyacağım. Herşey elimin altında olmalı diye düşünüyorum. :) bebeğim odasına bu aldıklarımla da geçebilir. Geçtiğinde ise bir takım alacağım.