Tubimmmm ya benimde sırtım felaket ayakta fazla kalınca resmen adım atamıyorum.pelvik bölgesi denen yerde yattığımda ağrıyor. Doktoru aradım dayanamıyorum artık diye. 24+5 oldum Magnezyum hapı iyi geliyormuş banada verin kullanayım dedim bana dediki çok hareketliyken virüs yüzünden birden evde hareketsiz kalmaktan oluyor bebek büyüdükçe pelvik açılıyor kaslarında ağrıyacak diyor.
Napayım diyorum yok ufak ufak plates yok evde yürü eşin masaj yapsın diyor. Ama ben oturup ağlamayı tercih ediyorum.