Kızlar aranızda benım gibi gebelik şekerine yakalanan var mı ? 28 haftalığım bir kac gün önce şeker testi yaptırdım doktor hafif yüksek değerim dedi 161 çıktı bır ay diyet verdı ve sıkı sıkı tembihledi meyve asla yok makarna pirinc ekmek ıvır zıvır tatlı hamurişi yok sadece yumurta süt yogurt sebze et tavuk dedı hamileyken dayanmak cok zor oluyor canım o kdr tatlı ıstyorkı herseyden yemek ıstyrm cıldrcm meyve olarakta sadece erik limon yiyıyorum üstüne hemen yogurt eritsn diye int arastrdm baya zorms bu şeker kalıcı olablr dıyenler var bır ay snra kontrole gtcm doktorm diyet işe yaramazsa insulin tedavısne başlarsa o zmn npcm blmıyrm bn cok dayanıksızım bi kan almada bile hastaneyı çığlıklarımla titretıyorm kolumdan basımdan eşim tutuyor zorla almıyolar kanı o derece korkagm nasıl o igneyı evde tek kndm vururum blmıyrm 😔 Varmı bnm durumundan olan ??? bide bnde kansızlıkta var hamilelgm boyunca vitamn kullanmadm kansızlık oluşmuş vücuduma resmen igne batırdılar kan akmadıııı parmaklarmdan bile bi damla kan akıtamadılar bı kc tane ilaç yazdı kan ilacı onları kullanıyorum smdı onlarda kabızlık yapıyo gbı npcm nsl dayancm bır ay blmıyrm 😔😔