Annem iyi dedi aldım , siz emzik ve biberon markası olarak neyi tercih ettiniz 🐥
Ruveyda_ ben de emzik nuk aldım biberonda nuk ve avent
Ruveyda_ ben avent almıstim hep emziklerini
Nukta iyi avent kullanmıştım oğlumda bunda daha düşünmedim 😊