Buse_ Arkadaşlar bugün normalde 4+0 görünüyor ama beta yüksek çıkmış ben de doktora da çarşamba gösterebileceğim salı ameliyat günü olduğu için böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Beta 1396
sercen Buse_ bende 4+3 haftalıktim 1260 çıkmıştı cnm simdi 11 haftamdayım korkmana gerek yok dr gerekeni.soyler zaten rahat ol
DilekAkkayaYksel Buse_ hayir panik olma hic canm kotu seyler asla getirme aklina cogul gebelikte olabilir kotuyu nie getiriyorsun aklina
gnc Buse_ korkma canım herkesin bünyesi farklı ikizdir belki.. Benin değerlerim de çok fazla derece de katlanıyordu
SevdaKurudere Buse_ benim beş binlerde çıkmıştı gebeliğinin sağlıklı olduğunu gösteriyor kötü bi şey değil bu ☺
Buse_ sercen Bulunduğum yerde başka doktor yok internette de mol gebelik felan yazıyor tedirgin oldum