En tatlı hamişler merhabalar . 19+2 haftalık hamileyim çok şükür herşey yolunda ilerliyor. Fakat çok samimi bir arkadaşım var çocuk istemelerine rağmen olmuyor bir çok doktora gittiler ikisinde de bir problem yok en son çare olarak çakşır kökü suyu duyduk onu kullanicaklar kullanan var mı fayda görenler var mı lütfen yazın 🙏🙏🙏 Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 😊