27+5 haftalik olduk erkek bebek bekliyoruz Allah nasip ederse temmuzda dogumum🤲🐣👶 ilk hamileligim ve ne almam gerektigini tam olarak bilmiyorum gereksiz birseyde almak istemiyorum. Tecrübeli annelerden yardim istiyorum bu hafta esimle ebebege gidecegiz bir kaç bir sey var aklimda ama ne alsam ne yapsam bilemedim esimde cok tecrübesiz😉 bide besik ilk aylar kullaniliyor mu yani biz almayi düşünmüyoruz Gorumcem aldi gecen sene dogum yapti ama daha simdi oda yapti cocugu yatmaya basladi 1 yasina kadar hep anneisyle yatti reglu yastığı aldik onu kullanirim diyorum. Yada besik alirsam nasil birsey pratik olur?