Gr1992 Kızlar progestanı gunde 3 kez kullanıorm doktor fıtıl olarakta alablrsn dedi bn clısıorm sabah oglen hapını agız yoluyla sadece aksam ılacını fıtıl olarak alsm etkısı olr mu . Hem agızdan hem fıtıl olarak ıkı yonlu zararı olmz deglmı .
Gr1992 Ceydaaaaa ben 2 kutu kullandm suan 3.kutuya gcıorm bn sırf etkısı fzla olsn dıe aksamkını ole fıtıl mı alsam dedm . Bn agızdan 2 kutu bıtrmk uzereym bnde ck etki etmedı ck sulr
Ffaattmmmaa Gr1992 fitil olarak daha etkili olduğunu söylemişti doktorum bende hep fitil olarak kullandım