Uysalbebek Kizlar kanda enfeksyon degerlerim cok ypksek cikti 1 haftadir antibiotik kullanmaliyim ama icerken cok tedirginim sizce bebeklere bi zarari varmi cok korkuyorum .. ?
Evhamlianne Uysalbebek geçmiş olsun, antibiyotikler 3e ayrılıyo, a,b ve c grubu olarak biz hamişlere a veya b grubu veriyolar genelde. Doktorunuz da ona göre vermiştir.
rgurbuz Uysalbebek bende aynı durumdayım ya ağrı kesici dahi almıyorum normalde doktorum soruyor kullanıyor musun hayır dedim zarar verir diye vicdanen rahatsız oluyorum diye dedi karın için hep enfeksiyon olucak kullanmazsan asıl bebek için kullanman lazım hala cesaret edemiyorum ama üstelik doktorum 6 tane günlük ilaç vermiş birde antibiyotik 7 oluyor ağır oluyor
Uysalbebek rgurbuz ayneen canim ama bende enfeksyon rahim agzi uzunlugunu kisaltmisti buda erken doguma tetikliyormus vallah korkara iciyorum ama erken dogum olmasin diye mecburen iciyorum InshaAllah bebeklerimizi sag saglim kucagimiza aliriz