Mrb annisler 21. Haftamdayim bel ve sirt agrim ck oluyo ilk kizimda bel agrisi olmazdi kasik agrisi olurdu gecmekte blmiyo gece rahat yatamıyorum bi yatma pozisyonu onerirmisnz ve sizde de ağrı oluyormu npmaliyim şimdiden zorlaniyorum bide az hareket ediyo kızma hamileyken yerinde durmazdı hc koronadan Hastaneye de gtmedm en son 14+5 ken gttm