Bende aynı durumdan şikayetçi idim canım. Hep vardı malesef bu sorunum. Hele hamilelikte daha da çoğalıyor. Doktora gidemeyeceksen bile en yakın eczaneye git onlara hamile olduğunu söyle, krem oluyor. 3 günlük veya 6 günlük diye soruyorlar sana. Gidip bi konuş derim. Ben hamile olmadan önce doktor vermişti sonra hamile iken eczaneye sordum aynı kremi vermişlerdi, hatta o kremi sakladım hep sorun yaşayınca kullandım. Şimdi hiç sorunum yok 😊 umarım bir an önce sende atlatırsın😊