Ben 12. Haftadan itibaren kullanıyorum ☺ Doktorum 16. Haftada günde ikiye çıkardı dozu. Ben arada bir bi tane içip iki taneyi unutuyordum o unuttuğum zamanlar gece bacaklarıma öyle kramp giriyor ki anlatamam şimdi daha iyi anlıyorum neden iki tane kullanmam gerektiğini