Edauysun 25+4 teyim kızlar iki üç gündür affedersiniz ama vajinama ara ara bir saniye acı gidiyor cıkıyor bu normalmi😔 bide ayrıntılı ultrosnda rahim kısalıgı uzunlugu hepsi bakılıyor demi bebeğin duruşu falan okdr kötü şeyler okuyorum ki artk içime fenalık çöktü😔
Edauysun Deletesmom095 gercektenmi inşllh öyledir ya güxel şeyler oldugu gibi okudugum kötü şeylerde olyr ister istemez etkileniyorum :( öyle cok birseyim yok ama batmalar karnımın altında öyle agrı gibi şeyler basladı 6 aya kdr birsey yoktu
Edauysun MinnakLiva sancı batma gibi birsey yani girdigni cıktıgı anlamyorum ama huzursz ediyor o an herseyden panik oldum😔
Deletesmom095 Edauysun olur canım muayneye gttiğinde magnezyum iste doktorundan ama seni çok rahatsız edıyorsa mutlaka şimdi git doktoruna danış
Edauysun Deletesmom095 şükür cnm okdr değil yani basl anlatsam karıncq ısırması gibi birşey ama ilk gebelik ve okuyuncada insan tedirgin oluyor 😊 herşeyi yargılıyorum bilmiyroum sizde durumlar nasl ama bende böyle başka bir post acmayım birsey daha sorabilirmiyim ? Vajınal mantarda kaşıntı falan olmadan sadece beyaz bir akıntı ama öyle anlatılan gibi katı değil ve idrar yaparken acı yanma gibi olsada mantar olabiliyordu? Dün idrar enfeksiyonmdan şüphelndm yanmadan ve baskıdan dolayı ama temi cktı kaşıntımda yok kötü akıntımda yok ama acaba mantar olabilirmi? Yaşayan varmı acaba?
Deletesmom095 Edauysun canım gebelik döneminde vajinal akıntılar olabiliyor önemli olan koku olmaması koku kaşıntı varsa mantardır idrarını yaparken yanma/sürekli idrara çıkma isteğin varsada enfeksıyondur bol su tüket 😘
Beyzanoz Ben de 20.haftadayım, bende de oluyor, dün bir arkadaşımın annesine sordum (hemşire) normal dedi, rahim büyüdüğü içinmiş :)
Edauysun Beyzanoz çok sagolun içimi rahatlattınız gerçketen🙏🏼 rahatsız edici degil ama işte🙏🏼 Peki karnınızın alt kısmındada agrı gibi hafif yani bikini bölgenizde oluyormu