Glstnbrk Merhaba kızlar, 32. Haftada nst ye bağlanacakmışım şu anda 30+6 yım bebeğin kalp atışları falan izlenecekmiş. Yaptıran arkadaşlar var mi nasıl bir şey 😊
alcang Glstnbrk belirli bi haftadan sonra her kontrole gittiğinizde nst ye de girceksiniz. Bebeğinizin kalp atışını ve sancılarınızın olup olmadığını kontrol edecekler. Eğer sancılarınız olursa doğum başlar ☺️
Unsalinn_Annesii Glstnbrk ben 23+2 haftalık hamileyim erken doğum riskimden dolayı bağlanmıştım 2 hafta önce sancıya ve bebeğin kalp atışına falan bakıyorlar 25 30 dakika falan sürmüştü
Busegulce Glstnbrk bu sabah yaptırdım 4. Kez giriyorum nst ye kalp atışı ve sancı bakılıyor stetoskop ucundan biraz daha büyük iki mandal var onları karnına bağlıyorlar yarım saat sancı ve kalp atışı izleniyor 🥰🤗
Greyy90 Glstnbrk ben 33de girdim canım göbeğine iki tane bant takıyorlar stetoskop ile kalp atışı sancıya bakıyor ben 15 dk kaldım ama biraz sıkıcı😬 düz yatıyoruz bu pozisyonu hiç sevmiyorum 😶
_aysenur Busegulce Canım merak ediyorum da sancı derecesi ne oluyor mesela kaç çıkması normal yada kaç çıkarsa doğum yaklaşmış oluyor bende 32 haftanın içindeyim hiç girmedim merak ediyorum
Busegulce _aysenur ben 40 ve üzeri diye biliyorum belki yanlıştır benim hep 14 -15 çıkıyor doktorum sancın yok diyor
_aysenur Busegulce Maşallah ne güzel benimde çok ağrılarım var 10 gündür çözemedim doktor randevum da haftaya nasipse ondan gitmedim daha bakalım nst ye falan alacak mı bilmiyorum