Merhaba kızlar 24+2 haftalık hamileyim. Bugun 75 mg çilekli gazoz gibi birsey içtim. Seker yüklemesi yaptirdim. Önce açlık sekeri icin kan verdim. Sinra şurubu içip kan verdim. 2 saat sonra birşey yemeden tekrar kan verdim. Sonuçlar yarin çıkacak. Ama bayılacak gibi oldum bugün. Hemen yemek falan yedim sonra. Şuan ise aşırı bir baş agrım var. Kulaklarıma vuruyor sanki. Acaba şeker yüklemesinden mi Yerimden kalkacak halim yok. Normal tahlillerimde açlık kan şekerim 80 çıkmıştı. Ailemizde şeker hastalığı olan da yok. Acaba yaptirmakla iyi mi ettim kötü ettim bilemedim şimdi. Şeker yüklemesi yaptırıp sonradan kötü olan var mı böyle 😞😞