Hamileyim11 Kızlar 15 hafta olduk ama karnım hala yok bebeğime bişey olmuş mudur diye korkuyorum sizin karnınız ne zaman çıktı bide ilk 3 ayım kusmakla geçti
06minigimym Hamileyim11 benim baris belli ya gazdır felan dedim.ilk başta sonra sabah kalktığımda gece herzaman aynı olunca bide artık gaz problemi olmadığı için belli
Tugce48 Hamileyim11 20. Haftadan sonra cıktı benim canım o da küçücük🤷🏻♀️ 7. Aydan sonra hamile oldugum belli oldu desem yeridir o yüzden takma herkesin hemen kocaman olacak diye bişey yok 😊
ilayy Hamileyim11 Ben de ilk 3 ay kustum 5 kilo verdim ve 20. haftaya kadar hic karnim yoktu 20. haftamdan sonra cikti seninde bir aya kadar cikar merak etme ☺️☺️
dilekgi123 Hamileyim11 benimde 20. haftadabi anda cikti iki gun oncesinde bel agrisi sirt agrisi cektim doktora gitcektim ertesi gun baktim karnim olmus