Emrem2320 Kızlar bu gün kontrole gitim 36 haftamdayım 2.350 kg olmuş doktor herşey yolunda dedi ama ben burda bakıyorum bu haftada bebekler daha kg oluyor az geldi kg bana
hilal_yener Emrem2320 her bebek bir olcak diye birşey yok canım doktor normal dediyse normaldir bende haftaya 36+1 de muayeneye gidicem öğrenicem unutmazsam yazarım buraya
Gunes_ Emrem2320 canım 35+5 dr gıttım 2.700 -800 arası dedı ama hiç inananasim gelmıyor cok fark ediyor cünki yanılma payı cok yüksek
hulyadoner Kesinlikle her bebeğin gelişimi annenin besin değeri farklı oluyor sağlıklı olsun en önemlisi o
Emrem2320 Gunes_ bilmiyorum bnm doktor sözde almanyadayım herşeye iyi diyo sinir oluyorum bu haftada bu kilo normal gelmiyor bana internetten bakıyorum 2600 2700 olması gerekiyor bnmki 2350 anlamdım giti
Gunes_ Emrem2320 canım benım banada söylediğinden daha az geliyor sen beslenmene dıkkat et yeter her bebek bir olmuyor 3 kilodan asagı zaten doğmaz