nil_sugra Kk39 benim bildiğim bir yer var firuzköyde oradan alıyorduk hep.ambalaja girmiş gıdalar daha korkutucu bence
Fatma111 Bekarlığımdan beri pastörizeye alışık olmadığım için market sütüne alışamadım. Doktorum kızsa da açık süt alıp kaynatıp içiyorum. Yoğurdumu kendim yapıp tüketiyorum.
momandboys gulumse0611 sütün çok faydası olduğunu düşünmüyorum belki pastörize sütler daha faydalı olabilir canım onun yerine kendin yaptığın ev yoğurduyla ya da kefir içebilirsin altınkılıç ya da kaf markanın