Hkmt çok normal, ben de gebelik öncesinde de vardı her 2 elde de. Gebelikle birlikte 20. Haftadan beri bana zulüm 🤦🏼♀️ Her 2 elim süreekli uyuşuk hele 2 elimde de orta parmaklarımda hiç his yok desem abartmış olmam. Dert etmeyin doğumdan kısa bir süre sonra sizdeki düzelecektir. Bileğimizdeki damarların ödemle birlikte su tutup daralmasından kaynaklanıyor 😊