Mine_Nur123 Çoğumuz öyle hissetmiştir muhakkak bende çok düşünüyordum, sonra vazgeçtim sürekli olumsuz şeyler düşünmekten. Güzel şeyler düşünmeye kendimi adapte ediyorum, Evhamları bir kenara bırakın, yavrunuzu kucağınıza alacağınız günleri düşünün derim. Her şey olması gerektiği gibi oluyor…