beyzabali76 pek sanmıyorum canım onunla alakalı olacağını, sonuçta doğum bu.bambaska bir boyut yani.bana Orkid in gece pedi yeterli gelmişti ama başkalarında hasta bezi bile yeterli gelmemiş, şimdiki dogumumda da Allah’ım nasip ederse yine sadece ped götürmeyi düşünüyorum eğer yine sezaryen olursam tabi.