sndsk bende 38 haftalıgım suan ama uzun suredır var catı agrısı canım donerken kalkarken zorlıcak derecede hemde doktoruma sordugumda rahım genıslıyor cocuk baskı yapıyor normaldır demıstı ki zaten ustunden onca hafta gectı hala devam edıyor hala dogurmadım☺️