Bellybuton ben e bebekde nevresm takımı aldım. içindeki yorgan ince idi akşam üstüne örtülür ama oturduğum yer yüksekse kaldığında yazın bile deli gibi esiyor o yüzden ben yorganın üstüne ince bir battaniye ortucem.
Ama bebekler ilk aylarda çok üşür diye duydum isterseniz ince bir yorgan yada biraz hafif kalın battaniye işinizi görür.
Zaten bebek dogunca sizde bebeğin durumuna göre önlem alırsınız. ☺️