Kardesim leke derken nişanı gelmis olabilir. Ve 2 gün sonrada dogum yapabilir. 1 hafta icinde de.. Belli olmaz.. Bence doktorunuzu arayıp sorun derim.. Duruma göre açılma varmı yokmu diye bakmak icin hastaneye çağırabilir.. Doktorunuz çıkmıyosa, Aile hekimizini arayıp detaylı bilgi alın insaAllah.. Bu arada Sancısı varmı? Varsa düzenli sekilde ağrı girip çıkıyo mu diyede saati takip etsin.. 💛