27ozge27 Kızlar slm, 11+5 günlük hamileyim regenesis max tablete başladım folik asiti bıraktım artık, aranızda kullanan var mı? 12 haftalık anneler ne kullanıyorsunuz?
Zuhraa 27ozge27 bende 12 haftamdan beri kullaniyorum canım 27 haftaligim şuan doguma kadar kullanicaksin dedi doktorum. Ama baska vitaminde kullaniyorum folik asit var içinde
Duygu6134 Bende onu kullandım şuan 21+2 haftalığuz ama şuan ara verdim maalesef karaciğer yağlanmam olduğundan düzelince inşallah tekrar başlıcam 🤷♀️🤲
Nehiriklim Benim doktorumda 12+3 itibari ile folik asiti kesti, bu ilacı kullanmam gerektiğini söyledi, bugün itibariyle başlayacağım bende