Happybabyhappymoms Kızlar iyi akşamlar bugün kontrolüm vardı doktorum nst istedi. Nst de düzenli kasılmalarım çıktı.Doktorum bu gece bile gelebilirsin dedi. Böyle olup kaç güne doğumum olur sizce cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederiiiiim