Selin648 Kızlar 28 hafta olduk bugün bebeğimi çok aşağıda kaşıklarımda hissediyorum orada hareket ediyor sürekli normalde üstlerde hareket ederdi ama bu 3 gündür baya aşağıya doğru yürürken bile sanki onu ezicekmişim gibi hissediyorum sizce neden olabilir
Gulanelis Selin648 normaldir korkma ben 32 olacağım bazen meme altına bile gidiyor mideme vuruyor neredeyse bobreklerime kadar gidiyor :)) o haftalarda bende çok kasıklarda hissediyordum ama yukarıya çıkmasına az kalmış tam yukarilarda artik hareket zamanı
Selin648 Gulanelis en son göbek deliğimin oralarda dolanıyordu 😂 kıpır kıpırdı ama bu 3 gündür aşağıya inmiş hareketleri sadece vuruş başka birşey yok
Gulanelis Selin648 valla göbek deliğinin oralar bence acıtıyor ya 😁 şimdi bazen orda hıçkırıyor hıçkırık acıtmıyor ama hareket tekme falan acıtıyor
Gulanelis Selin648 pıt pıt pıt pıt diye sürekli atıyor bazen çok derinden vajinada hissedebilirsin ilk yaşadığında kalp atışı sanabilirsin bazende göbeğinin herhangi bir bir yerinde aynı şekilde hıçkırıyor canım 1 2 dk sürüyor gün içinde 3 4 defa olabilir bazen uzun sürdüğüde oluyor amniyon sıvısını fazla içtiği zaman oluyormuş doktor öyle söyledi 😁😊