Hazalderos Kızlar selam. 31. Haftamdayım 2 3 gündür ara ara regl sancısına benzer şekilde kasıklarımda ve belimde ağrı oluyor sanki her an regl olcakmış gibi. Doktorumda bu hafta izinli ulaşamıyorum kendisine. Bu durumu yaşayan var mı normal mi?
Sasuke Hazalderos ben 28. Haftada adet olacakmışım gibi bir ağrıyla doktora gittim ve sancım çıktı. 3 gün hastanede kaldım. Şükür sancılar durdu. O yüzden doktora gitmeniz gerektiğini düşünüyorum
2020annesi Hazalderos normal sancilarmis rahim kendini doguma hazirliyomus benimde cok oluyo ozellikle lavabo sirasinda geliyo agri 1 2 dk suruyo nerdeyse ama yerlerde surunduruyo
Hazalderos 0Bsra0 yalancı sancı dedikleri bu mu oluyor acaba🤔 insan tedirgin oluyor birde karnım devamlı sertleşiyor. Çokta erken :(
Seren-61 0Bsra0 bende 35. Haftamdayım 3 gündür vajinamda bi batma ve adet sancısı gibi sancılanıyorum özeliikle geceleri 😔 korkuyorum
zumra2020 Ya bu bende de var 3 4 gündür. Bizde 33+6 olduk bugün. Yarin kontrolum var gidince doktoruma sorcam hem bu regl sancısını hem de bebisin tek tarafa toplanıp sertleşmesini.
Ptozge Kızlar 6. Aydan sonra bu şikayetler normal 🌸 yalancı sancılarda yavas yavas başlıyor rahim iyice büyüdüğü için kasıklara baskı yapıyor beliniz agırlaşan karnınızı taşımak zorunda kalıyor endişe etmeyin🙏🏻 Bol bol dinlenin❤️
Hazalderos Sasuke çok şiddetli miydi ağrılarınız? Benim ara ara oluyor geçiyor ve bir kaç saattir karnım sertleşiyor devamlı
Sasuke Hazalderos adetli halimden daha azdı ağrı. İşte kasılmalarınız oluyor. Karnınızdaki sertlik ondan. Mutlaka doktora görünün. Aksatmayın.
Hazalderos Dnz2020 normal sanırım hastanenin acil doktoru ile görüştüm dinlendikçe geçmiyorsa ve karnında sertleşme varsa gel dedi
zumra2020 Hazalderos sordum kuzum doktor nstye girdirdi. 2 küçük sancim cıkmış bir sıkıntı yok dedi. Bu regl gibi olan sancilar saatte 1 olursa ve 5 dakikadan uzun sürmüyorsa normal ama her yarim saatte oluyorsa ve düzenli şekilde artıyorsa mutlaka gel hemen dedi.
Sasuke Hazalderos siz bilirsiniz. Ama ben yinede kontrole gitmenizde fayda olduğunu düşünüyorum. Haftanız daha erken. Korkutmak istemem ama bir anda açılmanız olsa ya da suyunuz gelse daha sıkıntı olur. İnş hiçbir şeyiniz olmaz. Erkenden gelmez. Ben sadece olabilecekleri söylüyorum.