ECeren DAMLA1234 bn soğuk süt ve yağurt yiyorum ama yavaş yavaş tüketiyrm soda içenler vardı bazılarının çok yanması oluyormuş doktorla konuşup mide yanması ilacı alıyalarmış.
oygenkubra DAMLA1234 bence soğuk süt ve maden suyu .. bunlarla geçmezse de doktorunuza danışarak ilaç kullanabilirsiniz . ama soğuk süt işe yarar genellikle
Sekuhan DAMLA1234 ben belli süre süt ile idare ettim ama belli haftadan sonra hiç biri fayda etmiyor. Gaviscon içiyorum. Doktoruma sordum. Günde 1 tatlı kaşığı kadar ama 7 8 kez içiyorum. Çünkü her yemekten sonra yanıyor. Gece uyamıyorum yanıyor
mavera DAMLA1234 her şeyi denedim bacım anlık rahatlatıyor sonra yine aynı 39.haftamdaym hala aşırı yanıyo 🤦♀️ rennie şurup, sakız, sade soda, salatalık havuç, süt dediler ama dene Bi istersen
Nuniss Bulabilir misiniz bilmiyorum ama kestane balı bir tatlı kaşığı yiyorum bir kaç dakika sonra geçiyor ☺️ bazende soğuk süt içiyorum onunda faydası oluyor ama kestane balı tesadüf farkettim iyiki farkettim dediğim bişe ☺️
elifeflinmom DAMLA1234 bende 28 haftalığım benimde çok yanıyo ne soğuk süt ne maden suyu hiç bişiy fayda etmiyo
ENA Dogal çözümler başta iyi gelse de vücudum cok cabuk bagisiklik kazandı ben de gaviscon şurup içtim 1 hafta kadar her gece. Prospektüsünde hamilelerin kullanabilecegi yazıyor. Şükür bende ki yanmayi tamamen tedavi etti 1 haftalik kullanimdan sonra. Eger dayanılmayacak gibiyse doktorunuza sorarak alabilirsiniz.
Pnryksl06 ENA Benimde çok yanıyo nefes boruma doğru yara var gibi acıyo resmen dün çok fenaydım bu şurubu doktora sormadan kullanabilir miyiz acaba
sinber Kubbraa bir yudum dene öyle de yanıyor böyle de işe yararsa allah deriz benim küçük ejderhama yaradı 😂😂
ENA Açıkçası ben eczacıya sorup aldım. Doğum hastanesinin karşısındaki eczaneydi. Satan kalfanın baya başını ağrıttım. Bak hamilelikte zarari olursa gelirim bak buraya diye adamı tehdit bile ettim😁 yok abla hastanenin doktorları da hep bunu yazıyor zaten dedi. Prospektüse de güvendim. Içeriğini de araştırdım karbonat bileşenleri var sadece. 20 tl gibi bir fiyatı var. Aldim ben de. Ama ben size alın almayın diyemem, bu benim haddime olmaz.
Busimss DAMLA1234 benim de öyleydi canım doktorum rennie tablet önerdi gerçekten çok iyi geliyor doktoruna danışarak sende kullanabilirsin