Haklisinizda burasida gebe doktorlar gebe saglikcilar uygulaması değil alt tarafi bi hamilelik uygulaması önemli birşeyiniz varsa niye burdan cevap bekliyosunuz kanamaniz varsa mesela aman bisey olmaz geçer gitmene gerek yok doktora deseler gitmicekmisin dinlicekmisin? Hayret bişey beklentiniz niye bu kadar yüksek anlamiyorum açıkçası. Sağlıkla ilgili bişey olunca emin olmayan yazmasin yaniltmasin ne güzel bence