Kizlar az önce doktordan geldim 38+2 günlük hamileyim alttan muayene oldum ilk defa. Açılma yok çatı biraz dar dedi. Haftaya tekrar kontrol açılma olmazsa normal gorunmezse çatıda dar olduğu için sezeryan olabilirsin sabah erken gel dedi. Bebeğin başı aşağıda normal bekliyordum :( sezeryan kimse önermiyor korkuyorum bı yandan sütüm gelicek mi pişmanlık duyacak mıyım diye. Yardımcı olur musunuz :(