Frezoon Merhabalar kızlar 35+3 deyim ve Cumartesi sezaryen olacağım dua edin ikiz bebeklere hamileyim sorunsuz şekilden alıp ev geleyim. Tecrübeli ikiz anneleri yazarsa sevinirim .
Frezoon Twinsmomtwoboy normalde 37 alacaktı ama çocuklar sığmıyormuş mecbur alacak inşallahh siz görürsünüz 37. Haftayı
Twinsmomtwoboy Frezoon insallah 🤲🤲🤲🤲 kacmiski kilolari ay ilk defa duyuyorum sigmiyorlar falan diye benimkiler onden gidiyoda 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Ikizlerr Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bizde 34+2 olduk ısrarla 37 olsun diyorum ama zorlasti artık