Ysmnnzr-0 Kızlar merhaba Akdeniz anemisi taşıyıcısı olanların kan tahlil sonuçları nasıldı benim kan değerim 11.9 doktor değerimin kötü olduğunu söyledi mcv değerim de normal.. benimle aynı durumda olan var mı
Defdef22 Ysmnnzr-0 değerlerimi bilmiyorum ama taşıyıcı olduğumu evlenirken öğrendim eğer eşinde de varsa çocukta problem olabiliyormuş ama yoksa hiç bir sorun yok ben doğurdum kızım 1 yaşında gayet sağlıklı eğer bebeğin için soruyorsan ve eşinde taşıyıcı değilse korkma yani
nurseliny Ysmnnzr-0 ben ilk keZ duyuyorum da , banada eclenirken verdiğimiz kan testleri sonucunda gebeliktentakio altında olmalısın planlı gebelik olmalı dediler bunumu demek istemiş oluyolar ozaman ?
Ysmnnzr-0 Brgzl taşıyıcı olduğunuzu nasıl anladınız kan tahlilinde hangi değerlere bakılıyor doktor taşıyıcı mısın diye sordu bana ama bilmiyorum 🤦♀️
Brgzl Ysmnnzr-0 evlenirken kan alıyorlar sağlık ocağından ya o zaman söylediler telasami taşıyıcısı diye ama annemde teyzemde vardı olabilirim diye tahmin ediyordum zaten evlenirken öğrendim
Ysmnnzr-0 Defdef22 Allah bağışlasın.. evlenirken sağlık ocağında bir şey söylemediler anemiye dair eşimde de yok diye biliyoruz teşekkür ederim
nurseliny Ysmnnzr-0 kan değerleriyle ilgiliydi de neydi tam hatırlayamadım , hatta bi kitapçık fln verdiler
Ysmnnzr-0 nurseliny Akdeniz anemisi taşıyıcılığında Mcv değerine bakıyorlar özellikle..sen yine kan tahlili yaptır istersen ben de yaptırcam çünkü bilmiyorum taşıyıcı olup olmadığımı